• Qo'shimcha imkoniyatlar
      A
      A
      A
      Shrift razmeri

Marketing va talabalar amaliyoti

22-07-2022 604

Marketing va talabalar amaliyoti

img

Bo‘lim boshlig‘i: Imomov Ermaxamat Shoymardonqulovich

Telefon: +998945107272

e-mail: terdupi.marketing@mail.ru

Telegram: +998945107272

Qabul vaqti: Dushanba, Chorshanba, Juma kunlari 14:00 – 16:00

Marketing va talabalar amaliyoti bo‘limining maqsadi

O‘zbekiston Respublikasida faoliyat ko‘rsatayotgan (mulkchilik shaklidan qat’iy nazar) yuridik va jismoniy shaxslarning yuqori malakali mutaxassislarga bo‘lgan talablarini to‘la qondirish masalalarida bevosita ishtirok etish;

Institut bo‘yicha har yilgi bakalavriat va magistraturaga davlat granti va to‘lov-kontrakt asosida qabul ko‘rsatkichlarini buyurtmalar va marketing tadqiqotlari asosida aniqlash va Oliy va o‘rta maxsus ta‘lim vazirligiga belgilangan tartib va muddatlarda taqdim etish hamda uni asoslash;

Institutda tayyorlanadigan oliy ma’lumotli yuqori malakali mutaxassis kadrlarga bo‘lgan mavjud real ehtiyojlarni unga ta’sir etuvchi omillar (siyosiy, iqtisodiy, ijtimoiy, madaniy, demografik)ni e’tiborga olgan holda kadrlar tayyorash bo‘yicha miqdor va sifat jihatidan optimal munosabatlarga erishishni ta’minlash;

Bozor iqtisodiyoti sharoitida institutning raqobatbardoshligini oshirishga moliyaviy-iqtisodiy barqarorligini ta’minlashga, professor-o‘qituvchilar, talabalar va xizmatchilarni moddiy rag‘batlantirish va ijtimoiy himoyasini yaxshilashga yordam berish;

Marketing va talabalar amaliyoti bo‘limining vazifalari

O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Farmon va Qarorlari, Vazirlar Mahkamasi Qarorlari, Davlat dasturlari, Oliy va o‘rta maxsus ta‘lim vazirligi buyruqlari, institut direktorining buyruqlari, Hay‘at va Institut Kengashi Qarorlarining «Marketing va talabalar amaliyoti» bo‘limiga tegishli topshiriqlari ijrosini ta`minlash;

«Karyera markazi» orqali kafedralar va tarmoq korxonalarining aloqalarini mustahkamlash, mehnat bozori yangiliklari bilan bitiruvchilarni tanishtirib borish. Texnikum, akademik litsey, maktab bitiruvchilari uchun «Ochiq eshiklar», Iste`molchilar va bitiruvchilar uchun «Karyera kunlari» ni tashkil etish.

Korxonalar va tashkilotlarni mutaxassislarga (qabul, bitiruvchi va amaliyot bo‘yicha) bo‘lgan istiqbolli ehtiyoji asosida axborotlar bankini yaratish.

Ta’lim xizmatlari ko‘rsatish bozorida institutning mavqeyini oshirish, raqobatbardoshlik muhitida Institutning faoliyatini ta’minlash va ta’lim oluvchilar, shuningdek ularning ota-onalari va buyurtmachi kadrlarning ta’lim xizmatlari ko‘rsatish, yangi ta’lim yo‘nalishlariga bo‘lgan ehtiyoj, ta’lim berishning yoki yosh mutaxassislarning sifatini aniqlashga doir so‘rovlar, marketing tadqiqotlari o‘tkazish;

Institutni tamomlagan bitiruvchilarning ish bilan bandligini o‘rganish maqsadida monitoring olib borish;

Talabalarning o`‘quv-ishlab chiqarish amaliyotlarini nazorat qilish;

Institutni tamomlagan bitiruvchilar yutuqlari va faoliyatini OAV va Institut rasmiy saytida yoritib borish.

Ta’lim xizmatlari ko‘rsatish bozorida institutning mavqeyini oshirish, raqobatbardoshlik muhitida Institutning faoliyatini ta’minlash va ta’lim oluvchilar, shuningdek ularning ota-onalari va buyurtmachi kadrlarning ta’lim xizmatlari ko‘rsatish, yangi ta’lim yo‘nalishlariga bo‘lgan ehtiyoj, ta’lim berishning yoki yosh mutaxassislarning sifatini aniqlashga doir so‘rovlar, marketing tadqiqotlari o‘tkazish;

Institutni tamomlagan bitiruvchilarning ish bilan bandligini o‘rganish maqsadida monitoring olib borish;

Talabalarning o‘quv-ishlab chiqarish amaliyotlarini nazorat qilish;

  • Institutni tamomlagan bitiruvchilar yutuqlari va faoliyatini OAV va Institut rasmiy saytida yoritib borish.